Moto idea

Prelegenci

Wojciech Drzewiecki 

Prezes, Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR

Wojciech Drzewiecki – ekspert z ponad 30-letnim doświadczeniem w analityce rynku motoryzacyjnego. Karierę rozpoczął w dziale sprzedaży i marketingu Nissan Poland na początku lat 90., a następnie pracował w Ford Distribution jako Sales Planning & Distribution Manager oraz Zone Manager. Równolegle rozwijał Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR, którego jest Prezesem i CEO. SAMAR współpracuje ze wszystkimi markami motoryzacyjnymi w Polsce, sieciami dealerskimi, bankami, firmami leasingowymi, ubezpieczeniowymi, agendami rządowymi, a także z czołowymi firmami analitycznymi w Europie. Jest twórcą projektu Mototrendy – nowoczesnej aplikacji BI, na bazie której, we współpracy z niemiecką firmą DataForce, przygotowywane są narzędzia analityczne dla rynku włoskiego.