Head Corporate Communication & External Affairs Mercedes-Benz Manufacturing Poland
Z wykształcenia filolożka. Studiowała w Krakowie, Berlinie i Fryburgu Bryzgowijskim; doktorat na Uniwersytecie Eberharda Karola w Tybindze w Niemczech.
W latach 1993-1999 pełniła funkcję radcy do spraw kultury w Ambasadzie RP w Bonn. Od 1999 związana z koncernem Daimler AG / Mercedes-Benz Group AG w Polsce.
Jest współzałożycielką i prezeską Stowarzyszenia Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego (2006-2010) i Towarzystwa Przyjaciół Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie (2008-2012).
Laureatka wielu nagród branżowych, m.in. Golden Arrow, PRotony, dwukrotnie „Dyrektor Marketingu Roku” w konkursie MediaRun, dwukrotnie nominowana do nagrody European Excellence Award; zdobywczyni Grand Prix „Businesswoman of the Year” w kategorii „Korporacja” w konkursie „Sukces pisany szminką” (2017).