Przywództwo w procesie zmian: nowe realia i nowe wyzwania dla liderów

To temat szkolenia z przywództwa i zarządzania, które znacznie podniesie zawodowe kompetencje. Dzięki nim uczestnik zdobędzie lub udoskonali umiejętności przywódcze. Współpracownicy zaczną postrzegać go jako naturalnego lidera, któremu mogą zaufać. To przełoży się na wyniki w pracy i zostanie docenione przez przełożonych.

Poprowadzi je dr Witold Jankowski. Ten doświadczony praktyk biznesu rozumie wyzwania liderów organizacji, ponieważ sam jest jednym z nich. Od ponad 20 lat zarządza ICAN Institute, ośrodkiem szkoleniowo-badawczym i wydawnictwem w jednym.

Jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie. Twórca polskiej edycji „Harvard Business Review” i założyciel oraz prezes ICAN Institute
Zwolennik i propagator koncepcji evidence-based management – zarządzania, bazującego na sprawdzonych i popartych badaniami praktykach menedżerskich
Współpracuje z najlepszymi ośrodkami badawczymi i szkoleniowymi na świecie, w tym Human Synergistics International, Communispond, Simon Kucher & Partners, Egon Zehnder
Od ponad 20 lat prowadzi programy rozwojowe dla top menedżerów w Polsce (ManagementTM, Strategic Leadership AcademyTM, Personal Leadership AcademyTM). Wykładał w programach MBA w szkołach biznesu w Kanadzie
Jest twórcą linii programów zwiększania sprzedaży ICAN Total SellingTM.
Współpracował z wieloma firmami jako konsultant i trener, m.in. Goodyear Polska, Lotos, Ciech SA, GlaxoSmithKline, Grupa PSB, Shell Polska czy BSH

Zakres szkolenia:

Przywództwo: wymiar ewolucyjny, społeczny i indywidualny
Dlaczego jedni przewodzą, a inni szukają przewodników?
Rola zdarzeń przełomowych w kształtowaniu liderów
Nowe realia konkurowania, czyli co się zmieniło w otaczającym nas świecie i jaki ma to wpływ na współczesne modele przywództwa?
Mechanizmy digital disruption i ich wpływ na efektywność organizacji, zespołów i jednostek
Nowe i stare role lidera. Przywództwo kontra zarządzanie w nowym wydaniu
Lider jako decydent: nowoczesne podejście do rozwiązywania problemów (w tym design thinking, rola rozproszonych zespołów i mechanizmów crowdsourcingu)
Źródło mojej władzy i autorytetu
Motywy społeczne


„O fundamentach zarządzania. 10 idei Harvard Business Review”

Uczestnicy konferencji otrzymają również książkę:

„O fundamentach zarządzania. 10 idei Harvard Business Review”

To niezwykle praktyczne kompendium zawiera przełomowe teksty z różnych obszarów zarządzania. Z książki dowiesz się m.in.: na co zwrócić szczególną uwagę przy opracowywaniu strategii biznesowej, jak wybić się na tle konkurencji, która oferuje podobny produkt, oraz jak stawić czoła gwałtownej zmianie.

Ta książka to fundament wiedzy managera.

Poznaj skuteczne rozwiązania z zakresu marketingu
Dowiedz się, jak efektywnie zarządzać sobą i innymi
Zastosuj sprawdzone narzędzia zarządzania zmianą
Wykształć w sobie cechy doskonałego lidera